




1. Niezgodność/uszkodzenia przesyłki/dostawy
1) Przyjęcie dostawy przez Klienta nie będącego konsumentem, potwierdzone jego podpisem na formularzu dostawy, traktowane będzie jako potwierdzenie zgodności dostawy ze złożonym zamówieniem.
2) W przypadku realizacji dostawy przez kuriera, Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania. Jeśli Klient w momencie odbioru przesyłki stwierdzi uszkodzenie jej opakowania, powinien w miarę możliwości poinformować o tym AMGRetail.pl, może także wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej sporządzić protokół uszkodzenia. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu lub niezgodność zawartości ze złożonym zamówieniem, powinien niezwłocznie powiadomić o tym AMGRetail.pl.
3) W przypadku Klientów niebędących konsumentami o wymienionych powyżej sytuacjach AMGRetail.pl musi być poinformowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia odbioru przesyłki przez Klienta. Reklamacje dotyczące powyższego, a zgłoszone w późniejszym terminie, nie będą rozpatrywane z uwagi na ustawowe ograniczenia terminów zgłaszania reklamacji do podmiotów doręczających przesyłki.
2. Reklamacje
1) W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu lub produktów należy skontaktować
się z AMGRetail.pl.
2) W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą, Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta AMGRetail.pl., po czym może odesłać otrzymany towar wraz z opisem wady oraz swoich roszczeń.
3) W przypadku wady towaru żywnościowego kupujący nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym żądać jego wymiany bądź obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy w terminie obowiązywania rękojmi na taki towar. Zwracamy uwagę, że w przypadku produktów spożywczych, co do zasady odpowiedzialność za wady dotyczy okresu ich przydatności do spożycia. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się
z Biurem Obsługi Klienta AMGRetail.pl.
4) W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny, w oświadczeniu należy wskazać kwotę, o którą cena ma być obniżona.
5) Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania.
W przypadku konsumentów brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
6) Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.